ART FROM SCRAP

Εδώ γράφουμε οτιδήποτε δεν έχει σχέση με τα μπονσάι
Άβαταρ μέλους

Topic author
Jean-Zac
V.I.P
V.I.P
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: 21 Απρ 2010, 15:15
Has thanked: 0
Been thanked: 228 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Jean-Zac »

Εδώ μία άλλη κατασκευή. 
Τά υλικά που είχα στην διάθεσή μου για να κατασκευάσω έναν νέο desk fan σιγά-σιγά άρχισαν να λιγοστεύουν. Όλα όμως έπρεπε να είναι άχρηστα ή μεταχειρισμένα. Ακόμη και ένα κομμάτι ξύλο πού χρησιμοποίησα ήταν από ένα σπασμένο παγκάκι. Το βρήκα πεταμένο σε ένα μικρό δάσος πού πηγαίνω να κάνω βόλτα με το ποδήλατο.
Δυστυχώς δεν έχω πολλές φωτογραφίες γιατί  η κατασκευή γινόταν για διασκέδαση και όχι για προβολή.

Ο ανεμιστήρας αποτελείται από τά ακόλουθα  αντικείμενα.

-Κινητήρας νίτρο αεροπορικού μοντέλου. Μηχανή μια Ρώσικη 6.5 κυβικά (40αρα δηλαδή), μόνο που δεν έχει RC καρμπυρατέρ αλλά stunt. Είναι δηλ για control  line αεροπλανάκια. Χαρισμένη από κάποιον αερομοντελιστή.
-Προπέλα pusher τρίφυλλη  11 Χ 8 (11 inches διάμετρο ή 28 εκατοστά) και ‘’βήμα’’  8 inches  ή 20 εκατοστά περίπου.    Το βήμα της προπέλας είναι η απόσταση που θα προωθηθεί εάν κάνει μία πλήρη στροφή σε υποθετικές συνθήκες χωρίς να υπολογίσουμε τη μείωση της απόστασης που συμβαίνει στον αέρα λόγω αντιθέτων δυνάμεων. Χαρισμένη και αυτή.
-Ηλεκτρικό μοτεράκι 12 βόλτ προερχόμενο από ένα χαλασμένο πιστολάκι μαλλιών.
-Βάση-ψύκτρα από κεφαλή εκτυπωτή  για να στηριχθεί το ηλεκ. Μοτέρ.
-Σωλήνες-εξαρτήματα   A/C από αυτοκίνητα.-Σωληνάκια  κεραίας TV.
-Πλεξιγκλάς.
-Τμήμα από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μάλλον Αμερικανικού αυτοκινήτου. 
( Προσωρινή βάση στήριξης.}

-Βίδες διάφορες. 
 

Έτσι λοιπόν αφαιρέθηκαν στρόφαλος-μπιέλα-πιστόνι και προστέθηκε ένα ρουλεμάν για να γυρίζει η προπέλα. Προσαρμόστηκε και το ηλεκτρικό μοτεράκι για να δίνει κίνηση και με το τροφοδοτικό μεταβαλλόμενης παροχής αμπέρ που έφτιαξε ο Χάρης έχουμε έναν ανεμιστήρα διαφορετικών ταχυτήτων περιστροφής. Τα αλουμινένια εξαρτήματα που προστέθηκαν ήταν για να δώσουν μία κάποια μορφή στο όλο σύνολο. 
Δεν έχω βρεί ακόμη τον τρόπο στήριξης,  μιάς και το σκεπτικό είναι να   ‘’αιωρείται ‘’  και γι’αυτό τον λόγο τοποθέτησα  το πλεξιγκλάς ανάμεσα στον ανεμιστήρα και την βάση σαν σύνδεση των δύο μερών εκμεταλλευόμενος την σχετική διαφάνειά του.
Προς στιγμήν  αυτή είναι η μορφή του αλλά στην πορεία θα αλλάξουν κάποια πράγματα κυρίως στην βάση στήριξης.
Ίσως την κάνω από ξύλο και με κάποια ελατήρια ή ένα αντίβαρο να μπορώ να αλλάζω την γωνία κλίσεως του ανεμιστήρα.
      

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα μείνει ικανοποιημένος. Το σχέδιο ήταν πολύ απλό. Έτσι πήρα την απόφαση να φτιάξω τον ανεμιστήρα ξανά από την αρχή. Βρήκα ατσάλινο σύρμα 3,2 mm και έτσι σκέφτηκα να φτιάξω ένα μπράτσο  από σύρμα που θα κρατούσε τον κινητήρα σε  ΄΄αιώρηση ‘’. Στην θεωρία ήταν εύκολο αλλά στην πράξη έπρεπε να λύσω αρκετά θέματα όπως για παράδειγμα την τροφοδοσία με ρεύμα αλλά και την ισορροπία της κατασκευή. Ο αεροπορικός  R/C κινητήρας συνδέθηκε στο back plate με τους σωλήνες από A/C car και με το ηλεκτρικό μοτεράκι από το ηλεκτρικό πιστολάκι στεγνώματος μαλλιών. Η όλη σύνδεση, ο σχεδιασμός και η προσαρμογή δεν ήταν κάτι εύκολο. Το κομμάτι ξύλο από το παγκάκι έγινε η νέα βάση και στά ατσάλινα σύρματα έκανα κάποιες γωνίες ώστε να φέρω στο κατάλληλο ύψος την κατασκευή. Στο σημείο σύνδεσης-στήριξης του κινητήρα με τά 2 ατσάλινα σύρματα έκρυψα ένα clamp (for connecting electric wires) και εκεί σύνδεσα και το καλώδιο που θα έδινε ρεύμα στο μοτέρ 12v. Για να μπορέσω να κρατήσω την κατασκευή σε ισορροπία γιατί η βάση στήριξης (το κομμάτι ξύλο) ήταν μικρή σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα αντίβαρο. Αυτό το αντίβαρο προέρχεται από ένα χαλασμένο εκτυπωτικό μηχάνημα τυπογραφείου που είχα βρεί το 2002. Τώρα βρήκε μία νέα θέση για να προσφέρει ξανά τις υπηρεσίες του. Γιά την τροφοδοσία της κατασκευής χρησιμοποίησα έναν φορτιστή κινητού τηλεφώνου και και τον σύνδεσα με τά 2 ατσάλινα σύρματα ώστε να δίνουν ρεύμα στο καλώδιο και αυτό στο ηλεκτρικό μοτέρ. Έβαλα και έναν διακόπτη On-Off πρίν τον φορτιστή και τον σύνδεσα με ρεύμα 230 v. Έτσι  ο φορτιστής δεν είναι συνέχεια στο ρεύμα.  

 Η παρουσίαση έγινα ώστε κάποιος άλλος να μπορέσει να φτιάξει κάτι ανάλογο.
Είναι ωραίο να μοιράζεσαι τις εμπειρίες.

.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους

Dim Papadopoulos
Shohin
Shohin
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 16 Απρ 2013, 12:40
Has thanked: 6 times
Been thanked: 22 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Dim Papadopoulos »

Bravo! Ωραίες δημιουργίες!
Το δέντρο είναι ζωή!
Άβαταρ μέλους

CaptainAmerica
Omono
Omono
Δημοσιεύσεις: 377
Εγγραφή: 27 Δεκ 2010, 00:12
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από CaptainAmerica »

Παρά πολύ ωραία δημιουργηματα.
Άβαταρ μέλους

Harris
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6669
Εγγραφή: 26 Δεκ 2009, 21:37
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 78 times
Been thanked: 129 times
Επικοινωνία:

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Harris »

Πανέμορφες κατασκευές! Da vinci! Θα ηθελα να ηξερα ποσες δημιουργικές ώρες σκέφτεστε για να τα φτιάξετε αυτά.
Nikola ανεβασε και εσυ σε ενα αλλο θεμα τις δικές σου κατασκευές. Σίγουρα θα μας βάλουν σε πειρασμούς! :)
Το μόνο bonsai που δεν χρειάζεται φροντίδα είναι το πλαστικό.
Η αγάπη είναι το καλύτερο λίπασμα.
Μπονσάι είναι η έκφραση του είναι μου μέσα από την δημιουργία της φύσης για μια ανώτερη από εμένα προς τους άλλους αγάπη. Χ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους

Topic author
Jean-Zac
V.I.P
V.I.P
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: 21 Απρ 2010, 15:15
Has thanked: 0
Been thanked: 228 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Jean-Zac »

Αγαπητέ Νικόλα το Steampunk είναι μία ιδιαίτερη κουλτούρα και θα μπορούσαμε να την καταλάβουμε σε κάποια βίντεο συναντήσεων των  ‘’παθιασμένων ‘’ με  το στυλ αυτής  της χρονικής  περιόδου δηλαδή την Βικτωριανή περίοδο. Στην αρχή το ανακάλυψα και εγώ από κάποια παλαιά κινηματογραφικά  έργα και μετά  στο διαδίκτυο για κατασκευές αυτού του είδους. Πρίν 2 χρόνια είχα βρεί σε μία μάντρα με παλιοσίδερα ένα industrial crank table, σαν αυτό περίπου που παραθέτω στην φωτογραφία, με σκοπό να το κάνω ένα γραφειάκι τοποθετώντας στο πάνω μέρος θωρακισμένο κρύσταλλο. Τελικά δεν ευδοκίμησε το σχέδιο και η αγορά. Μάλλον θα πρέπει να ξαναπεράσω από εκεί.

Πρίν από καιρό ο Ιωάννης Μακρής από την Θεσσαλονίκη μού είχε στείλει κάποια γρανάζια από ένα παλαιό  ρολόι  (μάλλον  εκκρεμές)  μήπως και φτιάξω ένα φωτιστικό με ρυθμιζόμενη την γωνία του μπράτσου της λάμπας. Δεν είχα καταφέρει να φτιάξω κάτι  αλλά και δεν μπόρεσα να τά ενσωματώσω σε κάποια κατασκευή. Μέχρι πού η αδελφή μου αποφάσισε να ξεφορτωθεί ένα παλαιό πύργο από PC πού είχε και μού τον έδωσε να βγάλω κάποια εξαρτήματα πρίν το πετάξει στην ανακύκλωση. Τελικά κράτησα  3  ανεμιστηράκια με το σκεπτικό να φτιάξω κάτι.

Έτσι λοιπόν με τά γρανάζια του Ιωάννη, κάποια κομμάτια από πλεξιγκλάς, τά ξύλινα χερούλια από κάποιες πιρούνες ψησίματος, σωληνάκια αλουμινίου από κεραία  TV,  λίγο ατσαλόσυρμα 1,5 mm πάχος, 2 ταχυσυνδέσμους καλωδίων  δικτύου υπολογιστών, ένα αλουμινένιο spiner έλικας, μισό κιλό μαυρίλα από το τρίψιμο και γυάλισμα του αλουμινίου,   10 κιλά φαντασία και σχεδόν 2 εβδομάδες εργασίας  (1-2 ώρες την ημέρα). Καφέ καί τσιγάρα  δεν τά χρεώνω.

Τά υλικά ήταν μοναδικά οπότε δεν έπρεπε να γίνει κανένα λάθος. Αυτό που με ταλαιπώρησε ήταν το να καταφέρω να κεντράρω τά γρανάζια στα 2 κομμάτια του πλέξιγκλάς αφού και με  μισό χιλιοστό απόκλιση στις τρύπες  δεν γύριζαν. Έκανα 3 δοκιμές  μέχρι να το πετύχω τελικά, τρύπαγα και ξανατρύπαγα. Έτσι γυρίζοντας το γρανάζι-μειωτήρα αυτό γυρίζει  το μεγαλύτερο γρανάζι και αυτό με την σειρά του χαμηλώνει ή σηκώνει το ανεμιστηράκι οπότε έχουμε ρυθμιζόμενη γωνία ροής του αέρα (πάνω ή κάτω). Το μπλόκ γραναζιών και πλέξιγκλας στηρίζονται-περιστρέφονται στις 2 ξύλινες βάσεις και  βέβαια με την μοχλική υποστήριξη μιάς συρμάτινης ντίζας-κόντρας.  Η τροφοδοσία ρεύματος 12 βόλτ γίνεται διά μέσου των 2 συρμάτων που το κρατούν σε αιώρηση. Περίπλοκο αλλά λειτουργικό.


Σιγά να μην έφτιαχνα κάτι απλό.   :laughing-rolling: :laughing-rolling: 

Τροφοδοτικό δεν είχα και έτσι αρκέστηκα σε ένα παλαιό φορτιστή τηλεφώνου.
Αλλά άμα σε αγαπάνε κάποιοι άνθρωποι τότε η ζωή σου γίνεται πιο άνετη.

Ο Χάρης κατασκεύασε και έστειλε ‘’σεξουλέ ’’  τροφοδοτικό με ρυθμιστή στροφών –αμπέρ και έτσι τώρα το μικρό ανεμιστηράκι είναι έτοιμο.


Δεν έχω λόγια για αυτό το παιδί.   respect 


Μετά έγινε και μία δεύτερη κατασκευή στό ίδιο στυλ με κάποια άλλα αλουμινένια υλικά έτσι για να διατηρούμε τον εγκέφαλο σε εγρήγορση.
.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους

Νικολας72
Omono
Omono
Δημοσιεύσεις: 391
Εγγραφή: 16 Σεπ 2015, 16:49
Has thanked: 29 times
Been thanked: 103 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Νικολας72 »

Τελικά, αποκρυσταλώνεται μέσα μου η άποψη ότι ο δημιουργικός άνθρωπος, είναι έτσι σε όλο το φάσμα της ζωής του, σε ότι κι αν κάνει. Γιατί, η δημιουργικότητα είναι τρόπος σκέψης και τρόπος ζωής. Και τα αποτελέσματα είναι πάντα θεαματικά. Μπορεί σε κάποιον να αρέσει το αισθητικό αποτέλεσμα και σε κάποιον όχι, αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικής αισθητικής και γούστου. Ωστόσο, η δημιουργικότητα ενός ανθρώπου που κατάφερε να συνταιριάξει άσχετα μεταξύ τους αντικείμενα και να συνθέσει ένα αρμονικό σύνολο που δείχνει σαν να ήταν πάντα έτσι, αυτό είναι ένα στοιχείο που μόνο θαυμασμό μπορεί να προκαλέσει..!

Φίλε Γιάννη, καταρχήν δέξου τα ταπεινά συγχαρητήριά μου για την δημιουργικότητά σου. :clap: Σε προσωπικό επίπεδο τώρα, αγγίζεις και τις χορδές των αισθητικών κριτηρίων μου. Εμένα μου αρέσει πολύ το δημιούργημά σου (όπως και το προηγούμενο με την καφετιέρα...), για να το πω απλά. Μου θυμίζει -ως κατασκευή- ένα "ρεύμα" που έχω συμπαθήσει αρκετά και το ανακάλυψα τα τελευταία χρόνια. Λέγεται steampunk, και έχει να κάνει με την κατασκευή διαφόρων χρηστικών και διακοσμητικών αντικειμένων με τρόπο που να παραπέμπουν στην Βικτωριανή εποχή, με έντονα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της εποχής. Μηχανές που παραπέμπουν σε ατμομηχανές, γρανάζια -σε όλα τα μεγέθη και σχήματα- γυάλινα τμήματα (π.χ. από παλιές λάμπες L504 αν τις γνωρίζει κανείς...), σωληνάκια όλων των διατομών και πολύ μεγάλες δόσεις αποχρώσεων του χαλκού. Χαλκός και δέρμα, γήινα χρώματα δηλαδή, σε άπειρους συνδυασμούς. Η φιλοσοφία του είναι αυτό που θα λέγαμε "επιστημονικής φαντασίας", όπως θα το φανταζόμασταν εάν ζούσαμε τον 19ο και αρχές του 20ου αιώνα. Η όποια κατασκευή, πρέπει να θυμίζει κάτι από Ιούλιο Βερν, να δείχνει περίπλοκη (κι ας μην είναι...), αλλά στο τέλος της ημέρας να θυμίζει αντικείμενο που μπορεί ας πούμε να έβρισκε κανείς μέσα στο θρυλικό "Ναυτίλο", όπως μπορεί ο καθένας να το φανταστεί αφού προηγουμένως διαβάσει τις "20.000 λεύγες κάτω από την θάλασσα".

Το διαδίκτυο σφίζει από φωτογραφίες ανάλογων κατασκευών, ενώ οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι (και οι Νεοζηλανδοί) το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο, αφού με την αναλογούσα δόση υπερβολής έχουν προχωρήσει μέχρι και σε ρούχα με το ανάλογο image (γι' αυτό μίλησα προηγουμένως για "ρεύμα"). Αυτή την υπόθεση της επαναχρησιμοποίησης παλαιών άχρηστων εξαρτημάτων, την υιοθετούν κι εκεί απόλυτα, με στόχο να αναδείξουν μία vintage industrial και ταυτόχρονα science fiction τάση. Το τελικό αποτέλεσμα μοιάζει -σχεδόν πάντα- με ένα αντικείμενο που θα έβρισκε κανείς στο εργαστήριο ενός τρελού επιστήμονα, ή του "Κύρου Γρανάζη" (για όσους από μας τον προλάβανε και τον θυμούνται). Ήταν η "προ πλαστικού" εποχή... τότε που δεν υπήρχε ακόμα η συνθετική πλαστική ίνα, η οποία έμελε (τρομάρα μας) να εγκαθιδρυθεί σε όλο το μήκος και πλάτος του πλανήτη, με καθολικό χαρακτήρα επικυριαρχίας σε όλο το φάσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και δυστυχώς με τα δυσανάλογα τεράστια προβλήματα που έχει πλέον δημιουργήσει στο περιβάλλον μας.

Έχω την τιμή να είναι φίλος μου κι ένας άνθρωπος εδώ στο Βόλο, που έχει προσπαθήσει να ενσωματώσει στην τέχνη την επαναχρησιμοποίηση διαφόρων υλικών, βιομηχανικών και όχι μόνο, στην λογική του recycle-reform-reuse. Και πραγματικά έχει δημιουργήσει από γλυπτά μέχρι φωτιστικά, επανασυνθέτοντας άχρηστο βιομηχανικό υλικό (scrap) σε νέες φόρμες, με παιχνιδιάρικη διάθεση ως προς την ματιέρα που δίνουν το μέταλλο ή το γυαλί ή το ξύλο, επεμβαίνοντας με χρώματα επιλεκτικά και διακριτικά, δημιουργώντας τελικά αντικείμενα τέχνης (art). Είναι πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που έχει να αποκομίσει κανείς ασχολούμενος με αυτή την μορφή τέχνης. Γιατί -όντως..!- είναι μία μορφή τέχνης!

ΜΠΡΑΒΟ, λοιπόν γι' άλλη μία φορά από μένα. Με έβαλες στο τριπάκι. Κι έχω και μία εσσπρεσιέρα ημιδιαλυμένη μέσα σε χαρτόκουτο με όλα της τα ανταλλακτικά. Άμα έρθεις ποτέ στο Βόλο για εκείνα τα τσιπουράκια που λέγαμε, μπορούμε να βγάλουμε όλο το δημιουργικό άχτι μας επάνω της. 😂 Ε, ρε... σε τί μεράκια θα με βάλεις καλοκαιριάτικα...!
 
If you can DREAM it,
you can DO it..!
Άβαταρ μέλους

Livstaras
Omono
Omono
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: 17 Δεκ 2014, 12:07
Has thanked: 19 times
Been thanked: 15 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Livstaras »

Έργο τέχνης!
Συγχαρητήρια!
"Trees are poems the earth writes upon the sky."
Kahlil Gibran
Άβαταρ μέλους

Topic author
Jean-Zac
V.I.P
V.I.P
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: 21 Απρ 2010, 15:15
Has thanked: 0
Been thanked: 228 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Jean-Zac »

.
Functional  Art  from  Scrap
.


Ωραίος τίτλος και τήν λέξη  Art την έβαλα για να ανεβάσω λίγο το κασέ μου, αλλά και να πέσει ίσως και κάποιο μπράβο ή κανένα χειροκρότημα.

Χειροκρότημα !!! Το ψωμί του καλλιτέχνη. !!!!



Κάτι χέρια βλέπω σηκωμένα. !!!!!   

Δεν ξέρω εάν με χαιρετάνε ή με φασκελώνουνε !!!! 

Δεν πειράζει. Πάμε παρακάτω.
Την τελευταία 15-20αετία έχω φτιάξει μερικά χρηστικά αλλά και στατικά αντικείμενα από άχρηστα υλικά, κυρίως από αλουμίνιο, για προσωπική χρήση και ευχαρίστηση. Θεωρούσα ως  μία πρόκληση την όλη συναρμολόγηση των διαφόρων υλικών μεταξύ τους ώστε να σχηματίσουν ένα μοναδικό αντικείμενο. Τελικά ήταν όμορφο να ξαναδίνεις μία νέα ζωή σε υλικά που ο κύκλος ζωής-χρήσης τους είχε τελειώσει. Το μόνο αρνητικό σε αυτές τις κατασκευές είναι ότι δεν έχεις περιθώρια λάθους γιατί δεν υπάρχουν διπλά υλικά αλλά και ο πονοκέφαλος μέχρι να βρείς την λύση συναρμολόγησης  αφού δεν είναι φτιαγμένα για να ταιριάζουν μεταξύ τους. Το Depon πρέπει να είναι σε απόσταση βολής !!!
Πρίν από καιρό, ένα απόγευμα  (κάνοντας το καθήκον μου ως ευαίσθητος πολίτης για την σωτηρία του πλανήτη)  ρίχνοντας στον κάδο  ανακύκλωσης  κάποια περιοδικά και εφημερίδες είδα να είναι πεταμένο απέξω σε μία σακούλα ένα σπασμένο πλαστικό αεροπλάνο- παιχνίδι.  Πήρα λοιπόν από αυτό μία τετράφυλλη έλικα και δύο καπάκια κινητήρα (μιάς και όλα τα άλλα ήταν άχρηστα) με σκοπό να φτιάξω ένα μικρό ανεμιστήρα για το γραφειάκι μου, περισσότερο σαν διασκέδαση παρά σαν λειτουργικότητα. Άλλωστε με 5-10 euro θα μπορούσα να είχα αγοράσει ένα έτοιμο από τους Κινέζους αλλά ….  το θέμα ήταν να εξασκείται και ο εγκέφαλος.
Έτσι αρχίζει η ιστορία του ανεμιστήρα γραφείου.
Εδώ τα πρώτα σχέδια-προσαρμογές-έρευνα. Ένα παλιό ρουλεμάν από την κεφαλή του TRex 600, ένα αλουμινένιο κομμάτι από σωλήνα A/C αυτοκινήτου, ένα τμήμα από χαλασμένο ηλεκτρικό σίδερο, κάποια σωληνάκια από κεραία TV, διάφορες βίδες, κομμάτια από πλεξιγκλάς, ένα φλοτέρ από καρμπυρατέρ αυτοκινήτου , τα δύο πλαστικά καπάκια κινητήρων ενωμένα και μέσα τους ένα ηλεκτρικό μοτεράκι από κάποιο παλιό Ρ/Κασετόφωνο, ένα λαστιχάκι και η έλικα.

Δεν θέλω γέλια !!!

Το ανεμιστηράκι δουλεύει !!!!  

Διασκεδαστική η κατασκευή αλλά …….ήταν μόνο η αρχή για την εξέλιξή της.
Κάποια στιγμή είδα μία αγγελία για έναν χαλασμένο κινητήρα νίτρο από RC αυτοκινητάκι. Τότε πέρασε από το μυαλό μου να αναθεωρήσω το όλο σχέδιο του ανεμιστήρα και να φτιάξω κάτι το διαφορετικό αλλά πάντα από άχρηστα υλικά.  Τελικά μετά από σκέψη το μοτέρ από το αυτοκινητάκι απορρίφτηκε σαν επιλογή γιατί η έξοδος της εξάτμισης ήταν ανάποδα, δηλαδή θα κοιτούσε την έλικα. Έτσι κατέληξα ότι η καλύτερη λύση θα ήταν η επιλογή μιάς μηχανής  από αεροπλάνο και σε αυτό έστρεψα την έρευνα. 
Αγγελία στο aeromodellimg.gr και η μηχανή (μία 40άρα  MAGNUM   GP ) βρέθηκε-αγοράστηκε σε συμβολική  τιμή από τον  Κωνσταντίνο, ο οποίος  μαζί με την μηχανή έστειλε 2 έλικες και 2 σπίνερ. Οι μοντελιστές τελικά έχουν μεγάλη και καλή  καρδιά. Ανοιχτήκανε λοιπόν ξανά οι παλιές σακούλες  και μαζευτήκαν όλα  τα άχρηστα αλουμινένια υλικά, που είχα στην άκρη από προηγούμενες κατασκευές, ώστε να αρχίσει η μελέτη, ο σχεδιασμός και  η σπαζοκεφαλιά της μελλοντικής κατασκευής. Την κίνηση περιστροφής της έλικας θα έδινε ένα  12 V μοτεράκι από τον μηχανισμό μέτρησης χιλιομέτρων (καντράν) αυτοκινήτου. Τοποθετήθηκε μέσα σε έναν αλουμινένιο κύλινδρο από κάποια τρόμπα φρένων και με ένα απλό λαστιχάκι έδινε κίνηση στον άξονα-στρόφαλο της έλικας.   Όπως όμως,  αργότερα,  έδειξαν οι δοκιμές δεν είχε την κατάλληλη δύναμη και ζεσταινόταν μετά από 7-10 λεπτά. Αλλαγή σχεδίου και ένα παλαιό-άχρηστο  βίντεο έδωσε το μοτέρ του (με αρκετή ροπή και 2200 στροφές) αλλά λόγω μεγέθους δεν ταίριαζε πλέον στο αλουμινένιο κύλινδρο. Για να μην είναι σε κοινή θέα επιστρατεύτηκε-κανιβαλίστηκε μία παλαιά άχρηστη ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης από  Renault Twingo. Το κυλινδρικό εξωτερικό περίβλημα  κόπηκε, γυαλίστηκε και κάλυψε-έκρυψε το  μοτεράκι.  Το κλασσικό λαστιχάκι μετάδοσης της κίνησης, από το μοτεράκι στην έλικα, αντικαταστάθηκε πλέον με ένα κόκκινο O-Ring.    

Η βάση στήριξης τη όλης κατασκευής  ήταν και αυτή ένα πρόβλημα. Σκεπτόμουν ότι καλό θα ήταν το σύνολο μηχανή, έλικα και μοτεράκι κίνησης να έδιναν την εντύπωση ότι βρίσκονται  ΄΄κρεμασμένα στον αέρα΄΄, οπότε έκοψα κάποια κομμάτια από πλεξιγκλάς για να φτιάξω ένα μπράτσο  στο οποίο θα βίδωνα την μηχανή με τα παρελκόμενά της. Επιστρατεύτηκαν 4 αλουμινένιες τάπες άγνωστης προέλευσης ώστε να δέσουν-συγκρατήσουν τα τμήματα του πλεξιγκλάς και 2  κομμάτια από προεντατήρες  ζωνών ασφαλείας για τα λεγόμενα πόδια της βάσης. Με αυτόν τον τρόπο είχα πλέον σταθεροποιήσει το όλο σύνολο.     Στην συνέχεια της κατασκευής αφαιρέθηκε το πιστόνι και το χιτώνιο του κυλίνδρου ώστε ο στρόφαλος να κινείται ελεύθερα. Αυτό που δεν είχα υπολογίσει (άγνοια από αεροπορικές μηχανές) είναι ότι ο κινητήρας δεν είχε ρουλεμάν στον στρόφαλο ώστε να μην χρειάζεται συνεχόμενη λίπανση. Ίσως σε ένα δεύτερο χρόνο να κάνω μία μετατροπή, να τοποθετήσω (εάν βρώ) ρουλεμάν και να αφαιρέσω τον στρόφαλο αντικαθιστώντας τον με κάποια μακριά βίδα 6 mm και πάνω στην οποία θα στερεώσω την έλικα. Θα δούμε.

Στο back plate  στερέωσα και βίδωσα ένα πλακάκι από αλουμίνιο με τρύπα στο κέντρο, έβαλα μία μακριά βίδα πάχους 5mm και πέρασα ΄΄σουβλάκι΄΄  , μαζί με κάποιους αποστάτες , ένα μπρατσάκι για να κρατηθεί το ηλεκτρικό μοτέρ και ένα κομμάτι πλεξιγκλάς για την στήριξη του ΄΄ρεζερβουάρ΄΄  καυσίμου.   Σειρά τώρα είχε η υποτιθέμενη τροφοδοσία της μηχανής με καύσιμα. Θα μπορούσα να είχα βάλει 2 σιλικονούχα σωληνάκια και ένα πλαστικό δοχειάκι και να τα συνδέσω με την μηχανή και την εξάτμιση αλλά…… 
Αυτό το …αλλά… είναι ο πονοκέφαλος γιατί θα έπρεπε να βρώ κάτι ανάλογο που να ταιριάζει.
Δύο μασίφ αλουμινένια σωληνάκια κεραίας TV πάχους 6mm πήραν το κατάλληλο μήκος και γωνίες και σύνδεσαν το καρμπυρατέρ και την εξάτμιση με το ΄΄ρεζερβουάρ΄΄ προέλευσης από κάποιο εξάρτημα των σωληνώσεων  A/C αυτοκινήτου μαζί με ένα φλοτέρ από  το καρμπυρατέρ WEBER που είχε κάποτε το  Renault  5  Alpine και το οποίο είχα αλλάξει για να βάλλω 2 διπλά 45άρια weber.
   

Και σιγά-σιγά έφτασα στο επόμενο πρόβλημα, δηλαδή της παροχής ρεύματος από την πρίζα (220 V)  προς το μοτεράκι (12V). Οι όλες μέχρι τώρα δοκιμές έγιναν με ένα μετασχηματιστή από 220 σε 12 βόλτ DC και 900 mA. Το όλο σύστημα θα μπορούσε να δουλέψει και έτσι….. αλλά ……    

Αυτό  το  …αλλά …και πάλι !!


Σκέφτηκα ότι αντί να έχω τον μετασχηματιστή συνεχώς στην πρίζα, έστω και εάν δεν λειτουργούσε ο ανεμιστήρας, να τον μεταφέρω-κρύψω-καμουφλάρω  πάνω στο όλο πλαίσιο (σε μία αλουμινένια βάση) και να τον ενεργοποιώ όταν θέλω με ένα διακόπτη On-Off, οπότε με 2 μέτρα διπολικό καλώδιο από την πρίζα ρεύματος προς τον διακόπτη (και τον μετασχηματιστή) θα ήταν ότι καλύτερο. Από την σκέψη όμως έως την εφαρμογή υπήρξε κάποιος χρόνος έρευνας κυρίως για την εύρεση νέου μετασχηματιστή-τροφοδοτικού 1000 mA (περίπου) αλλά σε μικρές διαστάσεις, κάτι σαν τους φορτιστές κινητού τηλεφώνου και από τον οποίο θα κρατούσα μόνο την πλακέτα ώστε να την κρύψω καλύτερα. Η έρευνα στο Internet έδειξε κόστος 3-4 euro και σε τοπικό κατάστημα ηλεκτρονικών 7 euro.
Δεν ήταν τα 7 euro αλλά η συμπεριφορά του καταστήματος  που απέτρεψε την αγορά. Ψάχνοντας ξανά στην αποθήκη βρέθηκε ένας μετασχηματιστής  (ίσως από κάποια παλιά TV ή κάποιο άχρηστο βίντεο, δεν θυμάμαι) αλλά ήταν AC και έτσι με μία γέφυρα ανόρθωσης μετατράπηκε το ρεύμα σε DC ώστε να δουλέψει το μοτεράκι. Το καλό επίσης ήταν ότι ο μετασχηματιστής είχε  έξοδο με  3 καλώδια και με τάση 1 και 2 αμπέρ οπότε πρόσθεσα ένα διακόπτη ON-OFF-ON με σκοπό να μπορώ να κάνω διακλάδωση στην παροχή τάσης στο μοτέρ και να έχω 2 διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής. Η δοκιμή ήταν επιτυχής και τώρα θα έπρεπε να  ‘’κρύψω’’ τον μετασχηματιστή με όμορφο τρόπο. Η παλιά ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης Pierburg  με κωδικό 72196004 από  SLK έδωσε ένα τμήμα από το εξωτερικό κυλινδρικό αλουμινένιο περίβλημά της και  έκρυψε τον μετασχηματιστή και την γέφυρα ανόρθωσης μαζί με ένα πυκνωτή.
  Έγιναν πολλές δοκιμές ώστε να μπορέσει το γκρούπ του μετασχηματιστή να βρεί ένα σημείο,  οπτικά ικανοποιητικό , όπου θα προσδιόριζε και  την τελική του θέση. Την ιδέα μου την έδωσε κάποιο φουτουριστικό project της Honda.    Έτσι με 2 τριγωνικές βάσεις  από πλεξιγκλάς και 2 ελατήρια για απόσβεση των όποιων ταλαντώσεων και συντονισμού  τοποθετήθηκε στο  εμπρόσθιο κάτω σημείο και πίσω από την έλικα. Σε αυτό το σημείο θα έχει και ένα  καλύτερο  εξαερισμό-ψύξη και αποβολή θερμοκρασίας. Άσκοπες  λεπτομέρειες θα πει κάποιος αλλά δεν πειράζει. Όταν φτιάχνεις κάτι πρέπει να υπάρχει και η φαντασία αλλά με κίνδυνο όμως να σε χαρακτηρίσουν στο τέλος και ….φαντασμένο.  Εδώ μία δεύτερη επιλογή εξαερισμού του μετασχηματιστή.  
Και φτάσαμε στήν συνδεσμολογία και την τροφοδοσία ρεύματος. Τοποθέτησα 2 Aviation plug cable connector (λέμε τώρα) για την γρήγορη σύνδεση-αποσύνδεση του καλωδίου ρεύματος πάνω σε ένα αλουμινένιο πλακάκι , σύνδεσα τα καλώδια με τον  μετασχηματιστή και με τον διακόπτη ON-OFF-ON.            
Επόμενη κίνηση είναι η αλλαγή της έλικας με μία  ξύλινη    pusher propeller  9-10-11 Χ 7-8   ώστε να αλλάξει η φορά της  παροχής αέρα και να λειτουργεί πραγματικά σαν ανεμιστήρας. Το ιδανικό (για εμένα) θα ήταν μία ξύλινη τρίφυλλη pusher  αλλά απ’ότι κοίταξα δεν υπάρχει σε αυτές τις διαστάσεις και είναι και ακριβή.
Το λύσε-δέσε έγινε  πάνω από 15 φορές.
Την τελευταία φορά για να γυαλιστούν τα αλουμίνια με ψιλό γυαλόχαρτο και νερό ώστε να λάμψουν λίγο.
  

Η κατασκευή μπορεί να μοιάζει σαν να βγήκε από το κινηματογραφικό έργο Transformers αλλά στα δικά μου μάτια ήταν αρεστή και το κυριότερο είναι λειτουργική.  Δεν ξέρω αν θα αρέσει στους άλλους αλλά το θέμα είναι να γεμίζει εμάς. Να ξέρουμε ότι μπορούμε να φτιάξουμε κάτι. Ότι είμαστε ικανοί.

Τώρα που το ξανακοιτάω μάλλον από το STAR TREK  βγήκε !!! 

(άμα δεν παινέψεις και το σπίτι σου !!)     :laughing-rolling:


  P.S.
Υπάρχει και συνέχεια γιατί έλαβα δώρο τρίφυλλη προπέλα pusher . Νεώτερες φωτογραφίες μόλις κάνω την τοποθέτηση και τις σχετικές ρυθμίσεις.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους

Harris
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6669
Εγγραφή: 26 Δεκ 2009, 21:37
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 78 times
Been thanked: 129 times
Επικοινωνία:

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Harris »

Jean-Zac έγραψε:
Harris έγραψε: Αλήθεια το μάτι δουλεύει ή προσεχώς;
Δουλεύει !!!!!!
Έχει ήδη φτιάξει 30 καφέδες. !!!!!!
Μια χαρά! Κάθε καφές και μια περιπέτεια! :)
Το μόνο bonsai που δεν χρειάζεται φροντίδα είναι το πλαστικό.
Η αγάπη είναι το καλύτερο λίπασμα.
Μπονσάι είναι η έκφραση του είναι μου μέσα από την δημιουργία της φύσης για μια ανώτερη από εμένα προς τους άλλους αγάπη. Χ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους

vaggelakos7
Imperial
Imperial
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: 03 Απρ 2012, 21:06
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από vaggelakos7 »

Πολύ όμορφα!

ιλαριων
Mame
Mame
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 27 Απρ 2011, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από ιλαριων »

Αγαπητε πολυμηχανε θα συμφωνησω με τα ανωτερω(χωρις να κανω παραθεση) απο τα
υλικα ανεφ ουσιας να δημιουργεις αυτα τα υπεροχα πραγματα ευγε σου.
Άβαταρ μέλους

Topic author
Jean-Zac
V.I.P
V.I.P
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: 21 Απρ 2010, 15:15
Has thanked: 0
Been thanked: 228 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Jean-Zac »

Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους

G1908
Omono
Omono
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Φεβ 2011, 15:45
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από G1908 »

Εύχομαι και κάτι τέτοιο!!!

προστέθηκε πρίν 5 λεπτά 33 δευτερόλεπτα:
και στο τελος για το μουσείο !
Άβαταρ μέλους

sinaf
Omono
Omono
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: 02 Μάιος 2015, 00:53
Has thanked: 19 times
Been thanked: 45 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από sinaf »

Έχεις κάποια συγγένεια με τον ΜακΓκάιβερ;
respect
Άβαταρ μέλους

vaggelakos7
Imperial
Imperial
Δημοσιεύσεις: 787
Εγγραφή: 03 Απρ 2012, 21:06
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από vaggelakos7 »

Ωραίο! Έχεις πολύ χρόνο! :obscene-drinkingbuddies:
Άβαταρ μέλους

Topic author
Jean-Zac
V.I.P
V.I.P
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: 21 Απρ 2010, 15:15
Has thanked: 0
Been thanked: 228 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Jean-Zac »

Harris έγραψε: Αλήθεια το μάτι δουλεύει ή προσεχώς;
Δουλεύει !!!!!!
Έχει ήδη φτιάξει 30 καφέδες. !!!!!!
Άβαταρ μέλους

iohokahey
Masterpiece
Masterpiece
Δημοσιεύσεις: 2018
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2013, 17:54
Τοποθεσία: Δράμα & ανα την Ελλάδα
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από iohokahey »

Νομιζω γιαννη οι κατασκευες σου ειναι ανεκτιμητης αξιας..εξαιρετικο το ουνιμογκ/μολυβοθηκη,αλλα εκει που μπαινει ο παραγοντας λειτουργηκοτητα και ο παραγοντας "ρευμα" ενα παραπανω,ανεβαινει πολλα σκαλοπατια πανω..
Αποψη μου βεβαια..
..When The Night Is Overcome
You May Rise To Find The Sun..

Γιώργος
Άβαταρ μέλους

Harris
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6669
Εγγραφή: 26 Δεκ 2009, 21:37
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 78 times
Been thanked: 129 times
Επικοινωνία:

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Harris »

Τι να πω; Εργο τέχνης! Σπαζοκεφαλιά! Αλήθεια το μάτι δουλεύει ή προσεχώς;
Το μόνο bonsai που δεν χρειάζεται φροντίδα είναι το πλαστικό.
Η αγάπη είναι το καλύτερο λίπασμα.
Μπονσάι είναι η έκφραση του είναι μου μέσα από την δημιουργία της φύσης για μια ανώτερη από εμένα προς τους άλλους αγάπη. Χ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους

Topic author
Jean-Zac
V.I.P
V.I.P
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: 21 Απρ 2010, 15:15
Has thanked: 0
Been thanked: 228 times

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Jean-Zac »

Δεν φταίω εγώ !!!!
Αυτή η  παλαιά μπρίζα (φίς) τα φταίει όλα !!!!!.

Εικόνα

  :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
Από δικαιολογίες είμαι φοβερός !!!
Κοιτώντας και ξανακοιτώντας το παλαιό φίς αποφάσισα ότι έφτασε και η στιγμή να γίνει μία αναθεώρηση στην μορφολογία της ηλεκτρικής συσκευής-κατασκευής που είχα φτιάξει για πίνω τον espresso μου.
Εικόνα
 
Είχα βάλει στην άκρη κάποιες σακούλες με διάφορα άχρηστα εξαρτήματα από αλουμίνιο και κάνοντας ένα ξεκαθάρισμα, πρίν τα πετάξω,  με έπιασε η επιθυμία να ταλαιπωρηθώ λίγο, να σπαζοκεφαλιάσω αλλά και να διασκεδάσω συγχρόνως  προσπαθώντας να φτιάξω κάτι διαφορετικό αυτή την φορά. Το νέο σχέδιο ήταν να αλλάξω την βάση στήριξης, να βάλω-προσαρμόσω αυτό τό παλαιό φίς (φτιαγμένο από πορσελάνη και βακελίτη) προερχόμενο από μία ηλεκτρική σόμπα ΄΄κουκουνάρα΄΄ που είχαμε κάποτε και που τό βρήκα σε ένα συρτάρι στην αποθήκη, να περάσω νέα χάλκινα καλώδια ρεύματος και ίσως να κάνω μία μετατροπή στον τρόπο σύνδεσης των καλωδίων με τόν διακόπτη-ρυθμιστή της θερμοκρασίας στο ΄΄μάτι΄΄.
Όλα εύκολα στην θεωρία αλλά όπως συνήθως χρονοβόρα και δύσκολα να γίνουν πραγματικότητα για τον απλό λόγο ότι κανένα από αυτά τα υλικά δεν σχεδιάστηκε να ταιριάζει με τα υπόλοιπα. Για πάν ενδεχόμενο καλό είναι να έχουμε κοντά μας και ένα …. Depon !!!!


Αυτή η φωτογραφία είναι άσχετη με το θέμα!!!   :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
Εικόνα
 
Πώς θα το φτιάξουμε λοιπόν ?????
Μα σε στυλ Steampunk !!!!!    (λέμε τώρα)
Άρχισα με μία νέα κάτω βάση στήριξης της κατασκευής. Προέρχεται από κάποιο κιβώτιο ταχυτήτων αυτοκινήτου. Δεν την πλήρωσα. Την ζήτησα και μου την έδωσαν, αλλά μέχρι να την πλύνω με βενζίνη και να την καθαρίσω από τα λάδια και τα γράσα, να την τρίψω  με γυαλόχαρτο  και μετά πάλι με γυαλόχαρτο και νερό για να γυαλίσει μου βγήκε ….το χέρι. Πολύ μαυρίλα βρέ παιδί μου αλλά στο τέλος  χαμογέλασα. Έξοδα 1 euro βενζίνη V-Power για τέλειο αποτέλεσμα !!!!
Καταξοδεύτηκα !!!
Ότι περισσέψει θα πάει στο Zippo για super φλόγα !!!!
Πάνω στην βάση βιδώθηκε ένας θερμοδυναμικός συμπλέκτης (ολίγον διαμορφωμένος) και ο οποίος στηρίζει μία ψήκτρα μέσα στην οποία είναι στερεωμένο το ΄΄αρσενικό΄΄ τμήμα τους  περιβόητου φίς της κουκουνάρας. Εδώ πρέπει να πώ ότι τα παρελκόμενα του φίς δηλαδή την φωλιά, τις επαφές και τα πορσελανάκια της φωλιάς τα αγόρασα για 5 euro γιατί τα παλαιά δεν μπόρεσα να τα βρώ όσο και αν έψαξα στην αποθήκη. Επίσης εδώ είναι στερεωμένος και ένας αλουμινένιος σωλήνας μέσα από τον οποίο περνάει το καλώδιο που θα πάει το ρεύμα στο φίς. Πάνω από τον θερμοδυναμικό συμπλέκτη (ή διαφορετικά κόμπλερ φτερωτής)  τοποθετήθηκε ένα αλουμινένιο τμήμα από το καβούκι ενός δυναμό αυτοκινήτου και μέσα σε αυτό μπήκε (μετά από αρκετή δουλειά) το ΄΄μάτι΄΄ από την παλαιά ηλεκτρική κουζίνα. Δίπλα τους στήθηκε ένα ΄΄μπράτσο΄΄ που θα κρατούσε τον διακόπτη τροφοδοσίας ρεύματος με τις τρείς σκάλες θερμοκρασίας. Η μεταφορά του ρεύματος από το φίς στον διακόπτη έγινε με χάλκινα σύρματα πάχους 4mm και για να μην έχουμε και κάποιο ατύχημα περάστηκε εξωτερικά διαφανές θερμοσυστελλόμενο. Έτσι είναι εμφανές το χάλκινο χρώμα. Τα καλώδια (μπλέ χρώμα) από τον διακόπτη προς το μάτι περαστήκανε με τρόπο ώστε να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ορατά.     
Το όλο σύνολο βιδώθηκε με 6 ανοξείδωτες βίδες  τύπου Allen πάχους 8 mm  πάνω σε ένα κομμάτι από κόντρα πλακέ  θαλάσσης το οποίο και έβαψα σε σκούρο καφέ χρώμα.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
 
Και τώρα πάμε για τον καφέ !!!!!
 
Εικόνα
Εικόνα
 
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους

Harris
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 6669
Εγγραφή: 26 Δεκ 2009, 21:37
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 78 times
Been thanked: 129 times
Επικοινωνία:

Re: ART FROM SCRAP

Δημοσίευση από Harris »

Γιατί δεν τις ανεβάζεις κανονικά στο φορουμ; Μετά από καιρό αυτές οι φωτογραφίες θα χαθούν εάν τις ανεβάζεις σε άλλα sites και ανεβάζεις links

Τα λινκς όπως έκανα και στην πρώτη φωτό ή θα γράψεις [ img]φωτο url soy[/img]

Ή

Θα πατήσεις το τετράγωνο με το + και θα βάλεις εκεί το url link σου
Το μόνο bonsai που δεν χρειάζεται φροντίδα είναι το πλαστικό.
Η αγάπη είναι το καλύτερο λίπασμα.
Μπονσάι είναι η έκφραση του είναι μου μέσα από την δημιουργία της φύσης για μια ανώτερη από εμένα προς τους άλλους αγάπη. Χ.
Εικόνα
Απάντηση